maanantai 12. maaliskuuta 2012

Tietoa (& Sawaka on Kaeden besu!)

Eli ilmoitus/tietoasiaa:
  1. Toi meidän blogin kello näyttää sitten ihan niinkuin HÄRÄNPYLLYÄ!
  2. Mun kaverini ja minä olemme yhdessä tehneet käsikirjoituksia kuvatarina-jännäristä. Tarina tulee ainakin kaverini blogiin, ja voin yrittää saada sen (ja yritän myös jaksaa... XD) laitettua tännekkin.
  3. Kannattaa katsoa iidunblogilaisen pullip-blogi...,
  4. koska sen kirjoittaja on mun kaverini, ja...,
  5. sen nukke Sawaka on mun Kaeden ainoa ja paras ystävä! <3
  Ja tuossa teille kuva Sawakasta ja Kaedesta yhdessä:

(^Blogger pilasi laadun^)

Ja toinen picture:

^Tyttöjen juttuja^

By: owner Siiri

1 kommentti:

  1. Hih! Siellä se minun pikkunen luuraa. Tosiaan, mun blogin osotehan on:

    http://iidunblogilainen.blogspot.com/

    Ja sinne varmaan tulee niitä kuvatarina-jännäreitä.

    VastaaPoista

Kommentit piristäisivät päivääni. ;)