keskiviikko 28. maaliskuuta 2012

Kaede-teatteri ylpeänä esittää: Nykyajan prinsessa Ruusunen, hyvä haltija ja paha äitipuoli PART 2

Ja nyt teille jatkoa edelliseen prinsessa Ruusunen osaan. Pahoittelen mahdollisia ongelmia, koska olen nyt äitini töissä mukana ja täten käytän myös hänen konettaan. VINKKI: viimme osassa Kaede nukahti "Rumat" vaatteet päällään. Oliko kaikki vain unta?

Kaede: *nukkuu*
Kaede: *herää* Näinkö minä vain unta koko ajan?

Kaede: Missä minä olen? Ai niin. Palatsin huoneessa tietysti!

Kaede: Mi-mikä tuo on?

Kaede: Vä-värttinäpallo!

Kaede: Iik! *itkee*

Kaede: Se lähestyy!
Pallo: *liikkuu kohti Kaedea*

Kaede: Älä tule lähemmäksi senkin rumilus-pallo!

Pallo: *muuttuu joksikin*


'
Hyvä haltija: Olen huomannut tilastoistani, että sinulla on hyvin kurjaa ilman kenkiisi sopivaa laukkua.
Kaede: *-töllistys-*

Hyvä haltija: Katso nyt! Sopii aivan täydellisesti!
Kaede: *-hölmistys-*

Hyvä haltija: *asettaa kengän takaisin* Ole hyvä! Laitan laukun tuohon.
Kaede: *-tuijjj-*

Kaede: Ki-Kiitos...
Hyvä haltija: No niin! On kiire! Täytyy mennä! Hei hei!

Kaede: Kyllähän se sopii kenkiini...
Hyvä haltija: *poistuu paikalta*

Kaede: Aika halvat äänitehosteet noilla nykyajan haltijoilla!


Kaede: Oli se kyllä KUMMALLINEN höpöttäjä!

Kaede: Ei sillä, että minulle ei hieno laukku kelpaisi! Hyvin kelpaa!

LOPPU


Ja extra-kuva:

Muotifriikin paratiisi


BY: Siiri, Kaeden omistaja

Ps. Pian luvassa kuvatarina with Sawaka

;)

1 kommentti:

Kommentit piristäisivät päivääni. ;)