sunnuntai 11. maaliskuuta 2012

Kaedella nousi meikit päähän... (Kt.)

Kuvatarina Kaeden bilevalmisteluista:

Kaede on lähdössä juhliin. Hän on meikkaamassa, ja laittamassa hiuksiaan.
"Muisk, muisk. Musta tulee tosi nätti." Kaede tuumailee ja töllää itseään peilistä.
"Oonks mä tarpeeks kuuma sinne bileisiin nyt?" Kaede kysyy Jäteiltä huuliaan maiskutellen.
Siiri: "No jaa, niin ja näin.."

Kaede: "Hmph. No laitetaa sitte lisää, jos ei SULLE kelpaa."

Kaede: "Mä oon niiiiin kaunis! Nyt voi jopa lähtee bilettään."

Kaede: "No moikka tyypit, mä lähen MAAILMAN_PARHAISIIN_BILEISIIN!"



Ja sitten pari asiaa, liittyen tähän kuvatarinaan:
- Kaedella on kipsi toisessa kädessään, koska yksi mun kaveri survo & poikkas sen ranteen (obitsu tulossa)
- Kaede ei yleensä ole noin pinnallinen, vaan on itseasiassa hyvinkin tunnollinen koulutyttö. Mutta kai ihan kaikilla ihmisillä ja nukeilla, nousee välillä neste päähän...


Lisää kuvatarinoita tulossa [kenties jatkoakin tälle tarinalle...;)]

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit piristäisivät päivääni. ;)