maanantai 12. maaliskuuta 2012

Kuinka Kaede sai kipsin? (kt)

Hei!
Kaede sai siis kipsinsä (Kaedella nousi meikit päähän-tarinan voivat skipata, jos muistavat miten käsi katkesi), kun kaverini tutki sitä (heti kun olin kääntänyt selkäni... -.-) ja sitten kuului:
"KRÄKS!"
Ja Kaeden ranne oli poikki. Obitsu on siis tulossa (tilaus on lähetetty Mollamaniaan).
Mutta nyt tulee kuvatarina, jossa Kaede viedään lääkäriin:

Siiri-jätti: "Kaede! Nyt lähetään lääkäriin, jotta saadaan sulle se kipsi. Ja sen jälkeen sä saat siivota sun huoneesi, kun se Sawaka tulee perjantaina, eli ylihuomenna!"

Kaede: "Ei, ei ja kyllä."
Siiri-jätti: "Miten niin, ei, ei ja kyllä?"

Kaede: "Ei: mä en halua mennä lääkäriin,
ei: mä en aio siivota mun huonetta ja
kyllä: Sawaka tulee meille perjantaina.
Siiri-jätti: "Nyt tuut."


Kaede: "No okeiii..."


Siiri-jätti: "Pue päällesi!"
Kaede: "Joo, joo!"

Kaede: "Mä oon sitä mieltä, että jos jonnekkin lähdetään, niin sitten laittaudutaan kunnolla!"

Kaede: "No nyt mä oon valmis!"


Kaede: ajattelee: "Ei kai se satu..?"
Siiri-jätti: "Mennään jo!"

LÄÄKÄRIN JÄLKEEN PUISTOSSA:

Kaede: "Siitä tuli hieno kipsi!"
Siiri-jätti: "Niin tuli, ja koska sä olit niin reipas lääkärissä, mulla on sulle yllätys!"

Kaede: "Yllätys?! Jee!"

Siiri-jätti: "Sä saat tämän pupun!"
Kaede: "Oww!"

Kaede: "Se on söpö!"
Siiri-jätti: "Niinhän se on..."

Siiri-jätti: "Nyt mennään kotiin. Ekaksi siellä sä saat siivota, sillä aikaa kun mä kirjoitan. Jos sulle jää siivoamisen jälkeen vielä aikaa, sä voit leikkiä sillä pupullasi."
Kaede: "Mun oma pupu..."

Siiri-jätti: "Kaede! Kuunteletko sä edes?!!"

Kaede: "Täh? Joo, koko ajan!"
Siiri-jätti: "Niinpä niin..."

By: owner Siiri

LOPPU

1 kommentti:

  1. Kiva tarina, tai no mähän näin tän jo perjantaina, ku Sawakaki tuli mun mukana.

    VastaaPoista

Kommentit piristäisivät päivääni. ;)