tiistai 13. maaliskuuta 2012

KUVIA VAIN...:

Kuvia (kuvissa Kaedea, joskus myös Iidu-Liinun Sawakaa HUOM: kuvat saattavat olla kuvia kuvatarinoistani!):


Lastenateriassa

Juoksemassa

 
Pupujen pompoteltavana

Rusettiasussa

Etsimässä tietä, ensimmäistä kertaa, minun luokseni


Testaamassa minun tekemääni paitaa

Pupujen takana kurkistelemassa

Paketissa

Leikkimässä hiphopparia

Tirskumassa

Lentämässä kuumailmapallolla

Poseeraamassa


Valmiina heittämään minua "lumipallolla"

Synnynnäisenä taiteilijana

Synnynnäisenä kirjailijana

Ja tuossa nyt oli tuollainen kuvasarja, voisihan sitä kutsua valokuva-albumiksikin. Muistoja siinä kuitenkin on, niiltä kahdelta viikolta, minä Kaeden on ollut luonani.
KIITOS JOS LUIT

BY: Owner Siiri

~




4 kommenttia:

  1. Kommaan. Juu. Julkaisetkos sen "Sawaka herättää Kaeden" täällä? Mä voin ainakin mun blogissa, mutta julkase sinäkin! :) Kivoja kuvia!

    VastaaPoista
  2. Kaedeee <3<3Ai että se on ihuna :)

    VastaaPoista

Kommentit piristäisivät päivääni. ;)