maanantai 26. maaliskuuta 2012

Kaede-teatteri ylpeänä esittää: Nykyajan prinsessa Ruusunen, hyvähaltija ja paha äitipuoli PART 1

Kaede-teatteri esittää teille mahtavan näytelmän!
Pääosassa: Kaede Naganohara
Sivuosissa:
Hyvä haltija: ei niin tärkeä, että pitäisi mainita.
Paha äitipuoli: ei niin tärkeä, että pitäisi mainita.

Esirippu aukeaa...

Paha äitipuoli: Kulta, sinä et saisi värjätä hiuksiasi. Ja vielä mustiksi!
Ruusunen: Mä sentään välitän mun hiuksista!

PIAN, KÄVELYLLÄ LINNAN SOPUKOISSA:

Ruusunen: Äitipuolen pitäisi chillata vähän! Palatsissa ei ole edes kavereita mulle!

Ruusunen: Oh! Mikä tuo on?

Ruusunen: Näyttää värttinäpallolta...

Ruusunen: Oih! Se pisti minua!


Ja niin Ruusunen vaipui syvään uneen...
Värttinäpallo: tämä on Pahattaren kosto, tämä on Pahattaren kosto...

PITKÄN AJAN KULUTTUA, RUUSUSEN HERÄTTYÄ:


Ruusunen: Oh! Missä olen? Miksi minulla on näin karseat vaatteet?

Ruusunen: No, James voi kertoa sen minulle.

Ruusunen: *taputtaa kutsun*

Ruusunen: *tirkistää sormiensa raosta* Hänen pitäisi olla jo täällä palvomassa minua...

Ruusunen: Hetkonen! Minulla ei ole ruokaa, juomaa, eikä majapaikkaa... Ja lisäksi minulla on karmeat vaatteet!


Ruusunen: Nyyh!

Ruusunen: Minun täytyy nyt ryhdistäytyä!

Ruusunen: Kunhan vain etsin itselleni majapaikan, ja aamulla voin etsiä jostain puhelimen.

MONEN TUNNIN KULUTTUA, ILLAN HÄMÄRTYESSÄ:

Ruusunen: Kai tämä saa kelvata...


Ruusunen: Voiko tässä muka nukkua?!

Ruusunen: *haukottelee* Voi, voi kun väsyttää...

Ja niin Ruusunen nukkuu sievää unta. Mutta oliko kaikki vain unta?

SE SELVIÄÄ ENSI NÄYTÖKSESSÄ...

Ja kaikki HUOMIO!
Kannattaa käydä katsomassa kaikkien kuvatarinoiden, joissa Sawakakin esiintyy, toinen versio joka löytyy osoitteesta:

Kiitos!

By: Siiri, Kaeden jätti

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit piristäisivät päivääni. ;)