lauantai 24. maaliskuuta 2012

Last friday-night (with Sawaka)

Eli siis Iidu-Liinu alias Iida oli meillä eilen ja aika hauskaa oli, ja saatiin jotain aikaiseksikin. ^_^

Kuvatarina:

Sawaka: Nyt olen siis Kaedella. Äkkiä piiloon, ennen kuin se huomaa mun yhä kiiltävän naaman!

SILLÄ VÄLIN, YLLÄTTÄVÄNKIN LÄHELLÄ:

Kaede: Voih! Ovi kävi! Se tarkoittaa, että se on täällä lähettyvillä! Äkkiä piiloon, ennen kuin se näkee mun keikkuvan niskan
löysänä after the obitsun vaihto


Kaede ja Sawaka: Tänne. Tämä on oivallinen piilo! *ryömimistä*

Kaede: Mitä sä täällä teet?
Sawaka: Samaa mä kysyisin sulta!

Sawaka ja Kaede: Aah! Älä katso tänne!

Kaede: Häh? Munhan piti mennä sua piiloon!
Sawaka: Ja mä luulin, että mun piti mennä sua piiloon!


Sawaka: Eikö sun pitäisi mennä lääkäriin tuon niskasi kanssa?
Kaede: Noh... Okei.

LÄÄKÄRIN JÄLKEEN:

Kaede: Nyt me stailataan sut, jotta kaikkien söpöjen taejen huomio kiinnittyy sun vaatteisiin, eikä sun kiiltävään naamaan!
Sawaka: Käy!

PIAN:

Kaede: Nyt teille esiintyy arvon Lady Sawaka Rid!


Kaede: Tässä hän on!
Sawaka: *posettaa*

Kaede: *hehkuttaa kauden mallistoa*
Sawaka: *kävelee mallikävelyä*

Sawaka: *poseeraa*

Kaede: *paparazz*
Sawaka: *posettaa*



*TUMPS!*
Sawaka: *kaatuu*
Kaede: Ja loppu-failaus...

Siiri-jätti: Kaede! Rauhoitus nyt!
Iida-jätti: Sawaka kanssa!
Kaede: Hmph!
Sawaka: Okei, ilonpilaajat!

Kaede: Hih!
Sawaka: Leikitään nyt nukeilla. Se on rauhallista.

Kaede: *kurottaa*

Sawaka: Jossain täällä se on...


Sawaka ja Kaede: Tässä se on!
Sawaka: Oh! Nämä on samaa sarjaa!

Kaede: *selittää* Tämä on Molla. Mikä sen nimi on?
Sawaka: Tämä on Elli.

Tytöt: *poseeraavat minulle ja Iidalle*

Kaede: Sawaka! Katso kameraan!
Sawaka: Mutkun sun nukke roikkuu!

Nyt on parempi.

Näitten on pakko olla kauan kadonneet siskokset! ^_^

Kiitos lukijoille!


By: OWNER Siiri

<3

Ps. Myöhemmin tulee lisää kuvia perjantailta ja lauantailta. Ne kuvat olen sitten ottanut yksikseni istuskellen. ;)

P.p.s. Pysykää nahoissanne! Hurjan jännittävän jatkotarinan kaksi ensimmäistä, todella pitkää osaa on jo käsikirjoitettu, ja ensimmäinen (nyt ainakin) kuvataan ehkä jo tiistaina!

Bye now!

2 kommenttia:

Kommentit piristäisivät päivääni. ;)