tiistai 20. maaliskuuta 2012

Makeannälkä (KT) & Kaeden prinsessahaaveet (PS=photoshootti)

Tässä teille kuvatarina:

Kaede: Mulla on kamala makeannälkä! Ja karkkiastiassakin on vain yksi karkki, ja senkin mä oon luvannut säästää Sawakalle! Nyt pitää lähteä sokerinmetsätysretkelle!

Kaede: Tässä on jotain sokerisen näköistä... Hevossuklaata.

Kaede: Mutta enhän mä voi hevosia syödä!


Kaede: Pitää löytää jotain muuta.

Kaede: Haa! Täydellistä! Kultainen muna!

Kaede: Ooh! Kulta-suklaamuna!


Kaede: Ooh! Suklaamuna ja kultakääre! Joka sopii hyvin hatuksi ja maksaa vain 5 euroa!

Kaede: Aah! Apua! Jätin pikkusisko puraisi munasta palan!

Jätin pikkusisko: *ottaa munan*
Kaede: Aah!Jätin pikkusisko rohmuaa koko munan!


Kaede: Nyyh! Ei murustakaan jäljellä!

Kaede: Jätin pikkusisko! Tämä kostetaan...

KUVATARINAN loppu

ÄLÄ lopeta lukemista!

PHOTOSHOOTTI:
Kaede ja prinsessahaaveet:


Hei rakkaat lukijat! Olen päättänyt ryhtyä prinsessaksi!

Prinsessan täytyy olla...

... päättäväinen...

...kaunis...

... hyvä tanssija, ja ennen kaikkea...

...hyvä flirttailija, jotta valtakunnan komeimmat ritarit tulevat kosimaan häntä.
                                                        
Lisäksi prinsessan täytyy käyttää vaaleanpunaisia alushousuja erittäin SIVISTYNEIDEN sukkahousujensa päällä, ja lisäksi prinsessan täytyy...

... osata suistaa Sauli Niinistö vallasta ja muuttaa Suomi kuningaskunnaksi... -.-

Ja NYT lopullinen LOPPU

By: owner Siiri




4 kommenttia:

  1. Hihi, mainio loppu. :''D Tämä piristi päivääni kyllä ihan kivasti. ^w^

    VastaaPoista
  2. Moips♥ Uusi lukija täällä :D

    ♥lilannukkeilut.blogspot.com♥

    VastaaPoista
  3. Kiitos. Yritän katsella blogiasi lilachic. Juuri nyt en ehdi. Olen kuulemma istunut ruudun ääressä jo tarpeeksi... ;)
    T: Siiri

    VastaaPoista
  4. Ja Will (rakastan tietty sun blogiasi ja...) toi sun kommenttisi piristi mun päivää! ;)
    T:Siiri

    VastaaPoista

Kommentit piristäisivät päivääni. ;)