lauantai 17. maaliskuuta 2012

Kuinka Kaede tapasi Sawakan? (KT)

Tässä tarinassa selviää, miten Kaede tapasi Sawakan.

Kaede: Moi! Sä oot kai Sawaka?
Sawaka: Joo! Ja sä oot Kaede! Mä oon kuullut susta! Kiva tavata!

Sawaka: Mulla on kyllä tänään synttärit, mutta mulla on sulle lahja.

Sawaka: Ole hyvä.
Kaede: Kiitos.

Kaede: Wau! On mullakin kyllä sulle lahja...

Kaede: Tuossa.
Sawaka: Oih! Kiitos.

Sawaka: Mennään nyt avaaman lahjat!
Kaede: Okei.

Sawaka: ajattelee: "Mitähän täällä voisi olla..?"
Kaede: ajattelee: "Toivottavasti se tykkää mun antamasta lahjasta..."

Sawaka: UU!
Kaede: Hmm...

Kaede: ajattelee: jokin ihanan värinen kapistus..."
Sawaka: Paperi rapisee kivasti!

Kaede: Ihana! Mun eka laukku! ajattelee: "Apua! Huusinko mä ääneen?!"
Sawaka: Söpö! (sai kovettuneet, oranssit muovailuvahakirjaimet: S,A,W ja A puisen nallen ja pitkän kirjeen)

Kaede: poseeraa laukun kanssa
Sawaka: lukee kirjettä

Sawaka: retkahtaa Kaeden kaulaan: Kiitos! Ihania!
Kaede: Ole hyvä ja kiitos siitä upeasta laukusta.
Sawaka: Nyt leikitään!

Sawaka: Kasvot tuonnepäin! Jätit kuvaa meitä!
Kaede: Hui, mikä salamavalojen räiske!

Sawaka: Kato me ollaan julkkiksia. Meillä molemmilla on oma blogi!
Kaede: Aijaa. Hei mitäs nuo ovat?

Sawaka: Jee! Ilmapalloja! Kiivetään!
Kaede: mätkähtää pallon päälle: Umph!

Sawaka: Tämähän on helppoa!
Kaede: Puhu vain omasta puolestasi! Umph! Äh!

Sawaka: Jei!
Kaede: ajattelee: vihdoin ylhäällä! Sawaka on tosi kiva! Mä haluun että siitä tulee mun besu!

LOPPU

By: Siiri

Kiitokset Iidu-Liinulle ja hänen Sawakalleen! ;)

1 kommentti:

  1. Eipä mitään! Mä en oo jaksanu julkasta tätä mun blogissa, mutta hyvä ku julkasit sen täällä! :)

    VastaaPoista

Kommentit piristäisivät päivääni. ;)