tiistai 10. huhtikuuta 2012

Pyykkipäivä (kt.)

Tämä kuvataina EI LIITY mitenkään AVAIN - SOPIIKO SE TÄHÄNKÄÄN LUKKOON?-saagan KUVATARINOIHIN, VAAN SE ON TÄYSIN ERILLINEN!

Pyykkipäivä:

Kaede: Jaahas! On taas pyykkipäivä!

blogger pilasi laadun...
Kaede: Kyllä minä tämänkin homman taidan...

Kaede: ... mutta Siiri-jätti voisi siltikin kyllä hoitaa tämänkin homman, sillä...

Kaede: ... tämän on kovin raskasta!


Hame: *heiluu uhkaavaasti*

Kaede: Uaah! Ilmahyökkäys on alkanut!
Minä: Hihihihihihi!

Kaede: *nyyhkyttää* Yääh! Älä naura mulle!

Minä: Noh, noh! Kuivaahan kyyneleesi tähän.

Kaede: Mähän en sun almujasi vastaanota!
Minä: No mihin sinä sitten ne kyyneleesi kuivaat?

Kaede: Tähän!
Minä: No, omapahan on hameesi.

Kaede: Minun hameeni, jonka sinä nyt peset!
Minä: Hävisin... -.-

THE END

By: Siiri

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit piristäisivät päivääni. ;)