maanantai 2. huhtikuuta 2012

Kt: Etsijät

Taas kuvatarinassa mukana Iidu-Liinun Sawaka. Tehtiin tiistaina 27.3.2012.

Sawaka: Mitä tehdään?
Kaede: Etsitään uusia juttuja!

Sawaka: Mitä me vielä ootetaan?! Nyt etsimään niitä uusia juttuja!
Kaede: *juonittelevaa naurua* Okei...

PIAN:

Kaede: Jiiihaa! Nuuhki koira tai hevonen tai mikä ikinä nyt ootkaan! Etsi uusia juttuja! Onneksi talutushihna on keksitty! Sä oot kuriton!
Sawaka: *konttaa eteenpäin* Uh!


Kaede: Hyvä koira! Löysit minulle sulan!
Sawaka: *Lyyhistys*

Kaede: Se on niin pehmeäkin...
Sawaka: tuskastuneesti: Kaede, mä tukehdun!
Kaede: *ei kuule mitään*

Kaede: Siitä tulee mulle puuhka...
Sawaka: Uh! Pääsinpä irti!

Kaede: Hei! Minne sä nyt meet?!

Sawaka: Kato mitä mä löysin!
Kaede: Mun kauan sitten kadonnut Herra Sammakko!

Kaede: Ja nyt vauhdilla etsimään uusia seikkailuja!
Sawaka: Ja romanttinen hetki päättyy tähän...  ._.

PIAN, KIRJAVUOREN LÖYDYTTYÄ:

KUKIN TAPLAA TYYLILLÄÄN:



...sirosti...

... TAI...

...ryömien...

Kaede: Tämä kirjavuori on hyvin hankalakulkuista meille nukeille.Vai mitä Sawaka?
Sawaka: Niinpä.


Kaede: Jaksa vielä Sawaka!
Sawaka: Uh!

Kaede: Vielä vähän matkaa Sawaka!
Sawaka: Ah!

PIAN:

Kaede: Hienot nuket me löydettiin!
Sawaka: Umph! Hiukset pois mun suusta!

Sawaka: Mä niin tykkään tästä!
Kaede: Niin mäkin tästä nukesta!

LOPPU

By: Kaeden omistaja Siiri
~~~

1 kommentti:

  1. Yhdessä vaiheessa toi kirjapino kaatu. Mä tietty syöksyin alle pelastamaan Kaeden. Se sattu...
    T:Siiri

    VastaaPoista

Kommentit piristäisivät päivääni. ;)