maanantai 9. huhtikuuta 2012

Avain - sopiiko se tähänkään lukkoon?: Part 1: Veitset heiluu

Muistittehan katsoa Iidu-Liinun blogista osan 0?!

Kaede: Ja tää pupu on silleen...
Sawaka: Ja tää pupu on silleen...

Kaede: Minne sä meet?
Sawaka: Mä näin ikkunasta jotain outoa...

Kaede: Nyt mäkin nään!
Sawaka: Mähän sanoin!

Pian sankarit ovat jo ulkona ottamassa asiasta selvää:

Sawaka: Jossain tuollapäin!


Sawaka: *kaivaa*

Kaede: Haen viltin ja kaakaota!

Sawaka: Voi sinua rukkaa! Olet melkein paleltunut! Tule reppuselkääni!

Sawaka: *kantaa*
?: *punoo juonia*

?: *kuristaa Sawakaa*
Sawaka: Mukavaa, kun halaat minua.


Sawaka: Kannetaan hänet sisään.
Kaede: Minä autan sinua.

SISÄLLÄ:

?: *juo kaakaota*
Sawaka ja Kaede: *katselevat uutta tulokasta kummissaan*

PARIN TUNNIN KULUTTUA, TYTÖT SYÖVÄT ILTAPALAA:

Sawaka: Menen vessaan!

Sawaka: *juoksee*

?: *huseeraa tuolin kanssa. Katkaisee tuolin jalan*
Kaede: *nakertaa porkkaanaa, kuin ei huomaisi mitään.*

Sawaka: Mukavaa kun laitoit minulle oman tuolin!
?: *ilkeää naurua*


Sawaka: *istathaa*

*TUMPS!*

Kaede: Voih! Sattuiko pahasti?
Sawaka: Ei, hirveästi...
?: *nauraa ilkeää naurua*

PIAN:

Sawaka: *lukee*

TOISAALLA:

Kaede: Ja sä tuut tänne senkin pikku kakara!
?: Hymph!

Kaede: Miksi sä teet koko ajan kaikkea tollaista ilkeätä meille?
?: Pää kii!
Kaede: Et sä voi mua tolla tappaa!

?: Kelpaaks tää?
Kaede: Veitsi! Iih!

Sawaka: Mukavaa, että te leikitte fantasialeikkejä, mutta nyt nukkumaan!
?: kuiskaa Kaedella: Sanakin tästä niin kuolet! Tästä puhutaan vielä!

YÖLLÄ:

Sawaka ja Kaede: *nukkuvat*
?: *juoniskelee*

?: *kuristaa Sawakaa tämän nukkuessa*
Kaede: *järkyttyy näkemästään*

Sawaka: *herää ?:n puristukseen*
?: *laskee kätensä pois Sawakan kaulalta*


?: Kai minun sitten täytyy tunnustaa. Olen Sawakan sisko. Nimeni on Chikako. Kun äitimme kuoli, hänen henkensä alkoi vaellella henkimaailmassa, kunnes pahuus valtasi hänen henkensä. Pahuus ruummiillistui, ja nyt se Paahuuden ruummiillistuma ohjaa minua aina satunnaisina hetkinä. Sen takia olen tässä yrittänyt tappaa teitä. En oikeasti haluaisi!
Sawaka ja Kaede: *-järkytys-*



Sawaka ja Kaede: *pyörtyvät*
Chikako: Voi ei! Mitä minä nyt teen?!

CHIKAKON MIELESSÄ:

Pahuus: *ojentaa kätensä ja taikoo*
*PLING!*

Chikako: Kuristan! *kuristaa tyttöjä*

Sawaka ja Kaede: *heräilevät ja hapuilevat käsillään Chikakoa.*
Chikako: *vetää kätensä äkkiä pois*


Sawaka ja Kaede: *heräävät*
Kaede: Onpa jännää! Mä näin sellaista unta, että toi uusi tyttö oli Sawakan sisko ja se tunnusti pahuutensa ja yritti koko ajan tappaa meitä!
Sawaka: Mäkin näin sitä unta!
Chikako: Se oli varmasti vain unta! Eihän me edes tunneta!

Sawaka: Jee! Me ollaan samiksia!
Kaede: Nähtiin samaa unta!

Chikako: *nauraa ilkeästi ja punoo uusia juonia*

Tämän osan LOPPU

Ja LOPPUKEVENNYS:

Hyvää pääsiäistä!
( 2 kpl pääsiäispupua kuvassa...)

By: Siiri, Kaeden käskyläinen



5 kommenttia:

  1. :)
    Osan kaksi pyrimme kuvaamaan perjantaina. Suunnitelmissa oli kuvata se tänään ja laittaa huomenna, mutta Iidu-Liinu estyi viimme hetkellä. Jos onnistumme kuvaamaan jatko-osan perjantaina, laitan sen todennäköisesti, koska perjantaina saattaa mennä myöhään. ;)
    Tänään laitan hiukan muuta. Muu materiaali ei liity mitenkään kuvatarina-saagan juoneen! Katsoithan Iidu-Liinun blogista osan 0 ja Chikako-neidin esittelyn?

    VastaaPoista
  2. Ylhäällä olevan kommentin kirjoitti Siiri. ;)
    T: Siiri

    VastaaPoista
  3. Joo, tää on tietenkin hyvä! :D Mä muuten näyn yhes kuvas taustalla. Se kuva on toi
    "Sawaka ja Kaede: *heräilevät ja hapuilevat käsillään Chikakoa.*
    Chikako: *vetää kätensä äkkiä pois*"

    Mun siniset housut! :D

    VastaaPoista

Kommentit piristäisivät päivääni. ;)