sunnuntai 6. toukokuuta 2012

Ulko-kuvia (päiviltä 28.-29.4.)

Ja kuviin vaan.

You're always in my heart.

~

tulee...

Rokkitukka

Runo by: Kaede
naapurit katsoivat kummeksuen kun tuhersin tätä ja laitoin siihen jonkun vieraan nimen perään ja vielä nuken viereen. -.-


Miksi tämä naama ei näytä Kaeden naámalta?

O_O

*w*

Pöö!

XD

Ö_Ö

Se kattoo mua tollleen! Ô_Ô'


Lasittunut katse

Peikkotukka

Mun vauveli vauvanrattaissa, jotka lainasin pikkusiskolta tätä kuvaa varten. ^w^

paistaa se päivä risukasaankin

tunteikas(ko)

kypäräni on uusi tuttavuus

Curry-purkki

Mitä sieltä löytyy?

Se on denim-värinen kivi! Ô_Ô


Taitavaa(ko)

KT: Tieto julki:

(ei kääntynyt, minä vihata blogger)
Minä: Tuota Kaede...
Kaede: Niin..?
Minä: Asiahan on nyt niin, että Sawakalla meni käsi poikki vähän aikaa sitten, joten et voi leikkiä hänen kanssaan hetken... *tuntee syyllisyyttä*


Kaede: Ei voi olla totta!
Minä: Mutta kyllähän sinä jonkin aikaa pärjäät ilman Sawakaa, vaikka hän on lähiaikoina vieraillutkin meillä aika säännöllisesti...

Kaede: Tuo on totta!
Minä: Tarvitset vain harjoitusta!
Kaede: Ei kuun harjoittelemaan!
(joo Kaede on tässä kuvassa ihan mulkosilmä)

harjoitukset alkoivat:

Kaede: ... ja tuo pilvi näyttää ihan hatulta, vai mitä Sawaka?

Kaede: Sawaka? Ai niin joo...
(sori, että toi asento failaa, mutta Kaede meinasi tippua ja piti asetella se pitämään itse itseään kattoa vasten)

Kaede: Okei Sawaka. Kohta kun roikun, ota minua jaloista kiinni, jotten putoa.

Kaede: Sawaka! Pidä kiinni! Sa-UAAH!

*MÄTS!*
Kaede: Ai niin joo...

Kaede: Okei Sawaka, leikitään seuraa johtajaa, minä olen johtaja.


Kaede: Ensin ylös.

Kaede: Matki minua nyt Sawaka!

Kaede: Ai niin... Ei tästä tule mitään. Jätti!

Minä: Autan sinut laskuasentoon.

Kaede: Saanko laskea nyt?
Minä: Jep.

*VIUH!*

*tömps!*

Ja hissillä sisään, seuraavaan harjoituskertaan.

Loppu

By: Siiri

Nyt tuli kiire balettiin, joten myöhemmin lisää näitä. Kuten olette varmasti huomanneet, Avain - sopiiko se tähänkään lukkoon?-sarja on väliaikaisella tauolla, koska IIDU-LIINUN nuken, Sawakan käsi (obitsun) on katki. Tarina jatkuu uuden obitsun tultua. See You Later!

1 kommentti:

Kommentit piristäisivät päivääni. ;)