sunnuntai 13. toukokuuta 2012

PiCTuReS + kt. + piirroksia

En nyt tässä alussa ala mitään selittelemään...

Taas tälläinen All The Best Of...

Oksanhalaaja

poro(ko?)

Metsän peikko

Sit leikittiin apinoita.

Ei ainakaan näy mun jalkaa kun mä seisoin tos, jotta voisin ottaa kuvan ylhäältä päin...

Tadaa!

Olin toooosi korkealla! HUIJUI!

Ö_Ö

XD (lintulauta)

KOKEILTIIN LASEJA:

"Mites menee?"

jtn

ketju

(hounolaatuinen) kasvokuva

KT: Missä minun tyynyni on?
(tälläisellä lasten iltasatu-tyylillä tehty)

- Missä minun tyynyni on? kysyi Kaede.
- En minä tiedä, vastasi Siiri-jätti


- Onko se tämä? Kaede kyselee.

- Uh! Se on aivan liian iso? Kaede puhisee tyynystä.
- Hihi! Se on minun tyynyni! Siiri-jätti nauraa.


- Hm... Missä minun tyynyni sitten voisi olla? Kaede pohtii.

- Tuollahan se on! riemuitsee Kaede.

- Minun rakas tyynyni, hän mumisee.

- Nyt minä käyn nukkumaan, Kaede päättää.

- Jätti, minä en saa unta, valittaa Kaede.


- Laske lampaita, niin jo uni tulee, Siiri-jätti ehdottaa.
- Olen varma, etten nuku vielä ainakaan kolmeen tuntiin! Kaede uhoaa.

Kuinka ollakkaan:

Kaede nukkuu.
- Haha! Minä nyt en ainakaan nukahda vielä vuosikausiin! uhoaa Siiri-jätti nauraen.

Kuinka ollakkaan:

Molemmat nukkuvat.

LOPPU

Hehe! Tuollainen iltasatu tänään teille. Mun iho ei oikeesti ole läheskään noin ruskea, salamalla kun tuo itselaukaisin otti. Ja olisi pitänyt jokatapauksessa ottaa salamalla kun oli niin pimeä. Ja toi nuttura on sitten vaan mun baletin jäljiltä. 8)

Loppuun muutama mun piirtämä äitienpäivä-piirros:


Äidilleni

Mummolleni

Häpeän noita. ;(
Pitäisikö sittenkin poistaa noi kuvat tästä blogista?

Mutta siis ensikerralla luvassa ehkä vähän ulkokuvia tai jännempi kuvatarina...Tai molemmmat!
Noh, näkyillään!
T: Siiri & Kaede <-- joka on edelleenkin vihainen siitä, että laitoin ton uni-kuvatarina/iltasadun. Hävettää itseänikin. :c (ei vaisinkaan! C8)

~

3 kommenttia:

  1. Oot saanu Kaeden pysyy hyvin pystyssä noissa kuvissa ☺

    VastaaPoista
  2. Anonyymi: Kiitos. :)
    Harumi: Kiitos. Omastanikin mielestä Kaede pysyy suhteellisen hyvin pystyssä, mitä olen muiden ongelmia kuullut. ;)
    T:Siiri

    VastaaPoista

Kommentit piristäisivät päivääni. ;)