torstai 7. maaliskuuta 2013

KT: Roskiksessa asuvat möröt tulee ninjattaa

Hei taas!
Löpinät lopussa, nyt kuvatarinaan:
 

Kaede: Sena, viitsisitkö käydä siirtämässä roskiksen oikealle paikalleen, se oli viimeksi jätetty väärälle paikalle?
Sena: Tottahan toki. ;)
 

Sena: Tämä painaakin enemmän kuin muistin. *äherrystä*
 
PIAN:
 
Sena: Nyt haluan nähdä, mikä tässä oikein painaa!!
 
 
?: PÖÖÖÖÖ!!!
Sena: IIIIIK!! MÖRKÖ!
 
Sena: *ninjapotkuuuuh*
 
?: Ei saa ninjattaa!
 
Sena: Etkö siis olekaan mörkö?
 
?: No en tietenkään!
 
blogger pilas ihanasti laadun
Sena: No kuka sitten olet?
 
?: No johan se nyt on, kun ei minua enää tunneta! Ei se kampaaja minua nyt sentään niin paljoa muokannut...
Sena: Kampaaja?
 
Sena: Äh, autan sinut ylös sieltä.
 
kiitos jälleen blogger
?: Olet ennenkin kantanut minua
Sena: Ehh... Enpä usko...
 
Sena: Olen pahoillani, mutta en todellakaan tiedä henkilöllisyyttäsi. *punast*
 
?: *hypähtää alas*
 
?: Olen todella loukkaantunut.
 
Sena: Nyt minua alkaa kyllästyttää, neiti Nenäkäs. Kerro nimesi heti!
 
?: Vielaillaan ensin Kaeden luona, ja katsotaan, muistaako hän minut palemmin kuin sinä.
 
Sena: >>Kuka hän oikein on, jos Kaedekin tuntee hänet...<<
 
Sena: No tulehan sitten niin mennään.
 
NUKKEKODISSA:
 
Sena: Kaede, kuka tämä tyttö on?
Kaede: Vaikuttaa etäisesti tutulta... Ehkä äidin puolelta olevia sukulaisia...
 
?: Voi Hellan jestas teidän kanssanne! Minä olen Sheeta!
 
~
 
En jaksa höpistä, joten sayonaraaaaaaa! <3
 
 

12 kommenttia:

Kommentit piristäisivät päivääni. ;)