torstai 8. marraskuuta 2012

Doll Maker

Eli tein Senasta ja Kaedesta avatarit Dollmakerilla:

 Sena                           Kaede 

Kaedesta olen siis tehnyt kesällä jo, mutta se ei enää näy, joten tein hänestäkin uuden. IPadilla on hankala tehdä (kipeänä siis olen), joten ei nyt mitenkään täydellisiä ole (esim. IPadin takia ei tytsyillä ole vaatteita)

KATSOKAA MYÖS EDELLINEN POSTAUS! SIINÄ TÄRKEÄÄ ILMOITUSASIAA!

Ja kommenttia saa siis edelleen antaa. ;3

JOS HALUATTE, VOIN TEHDÄ TEIDÄNKIN NUKEISTANNE AVATARIA DOLLMAKERILLA. 
Jos linkitätte minulle bloginne ja kerrotte mistä nukesta, sekä valitsette joko a.) iPadilla, nopeampi, ei välttämättä täydellinen (esimerkkikysymykset yllä, mutta joskus voi tietty onnistua paremminkin) tai b.) Tietokoneella, tarkempi, tulee hitaammin valmiiksi, sillä olen harvemmin tietokoneella kuin iPadilla.
Laittaisin kuvan tänne blogiini, kuvassa olevan nuken omistajan blogin linkillä ja kuvan tilannut voisi halutessaan kopioida kuvan omaan blogiinsa tai muualle. :3

No mutta Näkemisiin. 
Siiri ja höpsöttäjät

9 kommenttia:

  1. jee klikkaa mäki olen täällä kotona kipeänä !

    VastaaPoista
  2. Vastaukset
    1. Paitsi nojoo se saattaa johtua mun tietokoneestakin Owo

      //TAI SITTEN STALKKERISTA (eli blogger nwn mul on kauniit nimet asioille)

      Poista
    2. Outoo... Viimeksi kun tein Dollmakerilla, niin näky ihan hyvin... Ö.ö

      Poista
  3. Mullakaan ei näy ollenkaan. :<

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Möff... :(
      Kannattaa jossakin vaiheessa kokeilla uudestaan, kamppailee asian kanssa, kunnes se selviää.

      Poista
  4. ei mullakaan... höh! mut kyl se jossain vaihees varmaan toimii :---) raksupoksu, muuten ihana postsautsi :)

    www.letmusicmove.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sallaaaaa! <3<3
      Ihana "Ohikulkumatka" teillä eilen! ;3
      Kiitos, ja ymmärrän jos ei näy, kumma vaan, kun kellään muulla paitsi mulla ei näy... :/

      Poista

Kommentit piristäisivät päivääni. ;)