tiistai 12. kesäkuuta 2012

Pariisi-kuvia PART 1

Julkaisen Pariisi-kuvia osissa, koska niitä on niin paljon. Tässä siis teille ensimmäinen osa.


Perus

"Yeah!"

Tää on mulle jotenkin tavanomaista... "All the best of..."

Mun pikku tyttö. Kun lentokentällä sai käytettyy vain näitä, koska muut kädet, vaikka ne oli käsimatkatavaroissa, ne oli tavarakasan alla.

"Kröhm!"


Koneessa

Nyrkki


Äiti otti meistä kuvan.

Piilomainostusta


Jostain syystä mä RAKASTAN tätä kuvaa!

Perus jälleen.

Ilmanpainen nosti Pringles-purkin kannen tai ton paperisen tms. jutun tolleen, kun se purkki oli täynnä ilmaa.


Tälleen.

Ai miten niin me näytetään toisiltamme? + mun hienot "Ugly nose-senssaukset"

Siis oikeesti! Miten niin me ollaan samanlaiset? ^ Me lempipuuhassamme.

Nyt joudun valitettavasti lopettamaan, sillä onpi menoa. Ja pitäisi vielä syödä. Oon yksin kotona (ketään ei kiinnosta) ja pitäisi lämmittää Pirkan valmislettuja mikrossa. XD
Ja Disneylt tulee just nyt piirrettyjä. Niitä minianimaatio-pätkii. Ja sit sielt tulee Austin ja Ally. Ihan ok sarja, mut siin ei oo mitään juonta... :/
HÖPÖTIN JUST KAIKKEE MAAILMAN TURHANPÄIVÄISINTÄ MITÄ OLLA VOI.
But, see ya later! <3

T: Siiri


4 kommenttia:

  1. VÄHÄ IHANA POSTAUS! <3 :D oikeesti noi sensurit rulettaa :3 ♥

    VastaaPoista
  2. Lilachic: Kiitos ihanasta kommentista. Ja kyllä vain. Ne rulaa!
    T:Siiri

    VastaaPoista
  3. Pirkan valmislettuja... ♥ Nam. ♥

    Eiku... Eihän mun mistään letuista pitäny kommentoida, hups. :''D

    Niin, mutta siis, hyviä kuvia, Kaede on söpötys (ja sinä myös senssauksinesi :D), odotan innolla seuraavaa postausta. ^w^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Valmisletut rokkaa! Mikäs siinä! Letut tykkää! Ja kiitos paljon! *hymyhymy* SENA möksöttää tuolla, ja mä selittelen sille, että sitä ei ollut vielä noiden kuvien ottamishetkellä. (vasta seuraavana päivänä)
      T:Siiri

      Poista

Kommentit piristäisivät päivääni. ;)